Dzień „0” to dzień roboczy do godziny 16:00, w którym zamówienie uzyskało status „w realizacji”. Aby tak się stało, uprzednio projekt musi trafić do nas i musi uzyskać akceptację grafika (który potwierdza, że wszystko jest w porządku). Do tej godziny musi również zostać wykonana przedpłata (środki zaksięgowane na koncie). Dodatkowo, jeżeli zamówienie ma być zrealizowane wg proofa (szczegóły TUTAJ), musimy otrzymać fizycznie potwierdzonego proofa w terminie jak wyżej.
Jedno zamówienie, dwa różne tryby realizacji
Jeśli jedno zamówienie zawiera dwa różne warianty terminów realizacji (np. jeden produkt w trybie "Ekspres 24h robocze" oraz drugi produkt w trybie "3 dni robocze"), wyślemy email z informacją oraz prośbą o dopłatę do drugiej wysyłki kurierem ponieważ system automatycznie policzy oba zamówienia jako jedną przesyłkę. Wtedy dzień "0" będzie liczony od momentu dokonania dopłaty lub ew. zmian w zamówieniu. Rozwiązaniem może być złożenie osobnych zamówień dla trybu ekspres (24h) oraz osobno dla trybu standardowego (3 dni).
Wysyłka
Przesyłki realizuje dla nas firma kurierska. W 98% przypadków dostawa przewidywana jest w kolejny dzień roboczy. W okresach większego natężenia bywają to 2 dni robocze.